پیام افراز


جنایات داعش

خرید کارت شارژ rightelrecharge

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: راه های افزایش رتبه سایت در گوگل

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    شماره عضویت
    120
    عنوان کاربر
    مدیر کل
    میانگین پست در روز
    3.62
    محل سکونت
    هرکجا هستم باشم، آسمان مال من است
    نوشته ها
    7,525
    My Mood
    Aggressive
    تشکر ها
    1,113
    تشکر شده 614 بار در 515 ارسال.
    Blog Entries
    9

    راه های افزایش رتبه سایت در گوگل


    همانطور که می دانید سیستم رتبه بندی گوگل در دوره های زمانی خاصی مجدداً سایت های موجود را رتبه بندی می کند و سایت های زیادی در این میان با کاهش رتبه مواجه می شوند. اگر شما مایلید که رتبه فعلی سایت خود در گوگل را از دست نداده و حتی به رتبه های بالاتر صعود کنید به نکات زیر توجه کنید.
    ۱- تنوع در لینک ورودی: یکی از بهترین مکان هایی که مشتریان می توانند سایت شما را پیدا کنند موتورهای جست وجو هستند اما شما نباید فقط به این مساله اکتفا کنید بلکه سعی کنید توسط دیگر وبلاگ ها یا وب سایت ها به شما لینک داده شود. اگر لینک شما یک سویه و ورودی باشد تنها دیگران به وبلاگتان لینک خواهند داد و رتبه شما افزایش می یابد. نرم افزار رتبه بندی چنین محاسبه می کند که هر چقدر بیشتر به یک صفحه اینترنتی لینک داده شده باشد پس از اهمیت خاصی برخوردار است.
    ۲- استفاده از سایت های با رتبه بالا: نکته دیگر اینکه سعی کنید از سایت هایی که رتبه بالایی دارند برای اضافه کردن لینک استفاده کنید. فرستادن اخبار مربوط به سایت شما به همراه لینک سایت به سایت های خبری با رتبه بالا یا حتی ارائه مقالات سایت تان در سایت های با رتبه بالا می تواند تاثیر مناسبی در افزایش یا نگهداری رتبه سایت شما داشته باشد.

    ۳- نام دامنه مناسب: تا حد امکان سعی کنید از نام دامنه کوتاه استفاده کنید. بسیاری از افراد در معرفی حضوری یک وب سایت، نام های کوتاه تر را به سادگی معرفی می کنند و شنوندگان هم آسان تر نام های کوتاه را به خاطر می سپارند.

    ۴- استفاده از تبلیغات معمولی: سعی کنید نام سایت خودتان را روی خودکار یا اجناس تبلیغاتی دیگر منتشر کنید. به این ترتیب بازدیدکنندگان زیادی را به سایت خود اضافه خواهید کرد. این توصیه شاید به طور مستقیم باعث افزایش یا نگهداری رتبه سایت شما نشود اما به طور غیرمستقیم در معرفی سایت شما به موتورهای جست وجو موثر خواهد بود.

    ۵- استفاده از محصولات با قابلیت توزیع: ارائه کتاب های الکترونیکی یا مقالات مفید یا حتی ارائه محصولات نرم افزاری رایگان در سایت شما کمک زیادی به افزایش بازدیدکنندگان و همچنین معرفی سایت شما در دیگر سایت ها و در نتیجه افزایش رتبه شما خواهد داشت.

    ۶- بررسی وضعیت لینک های سایت:همیشه در معرفی سایت های دیگران در سایت تان مراقب باشید. بسیاری از این نوع سایت ها بعد از مدتی لینکشان را عوض می کنند یا اینکه به دلیل مشکلات فنی درست کار نمی کنند. سعی کنید مجموعه لینک های سایت خودتان را مرتب بررسی کنید و لینک های نادرست را حذف یا تصحیح کنید. تعداد بیشتر لینک های بدون استفاده در یک سایت باعث کاهش بیشتر رتبه سایت در موتورهای جست وجو خواهد شد.
    ۷- استفاده از کلمات کلیدی: هیچ گاه از استفاده صحیح از کلمات کلید غافل نشوید. مرتب کلمات کلید سایت خود را بررسی کرده و در صورت نیاز کلمات آن را تصحیح کنید. به خاطر داشته باشید که این تغییرات به صورت افزایشی باشد. تغییر یک باره کل کلمات کلید سایت می تواند تاثیر بسیار مخربی روی رتبه سایت شما در موتورهای جست وجو داشته باشد.



    [Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ]


    [Only registered and activated users can see links. ] , [Only registered and activated users can see links. ] , [Only registered and activated users can see links. ] , [Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ]


  2. Top | #2


    تاریخ عضویت
    Jun 2011
    شماره عضویت
    15
    عنوان کاربر
    Senior Member
    میانگین پست در روز
    0.08
    نوشته ها
    170
    تشکر ها
    47
    تشکر شده 40 بار در 30 ارسال.
    حقیقت ممکن است تلخ باشد اما رمز موفقیت تبلیغات در بازدهی مناسب است و افزایش اثر بخشی و بازدهی با صداقت بسیار سخت است. به گزارش ادچی به نقل از خبرآنلاین؛ بیشتر شرکت*ها در تبلیغاتی که از خود نشان می دهند از حقه*هایی استفاده می*کنند تا مشتریان بیشتری را جذب کنند. در اینجا ۷حقه*ای که شرکت*ها در تبلیغات خود برای جا کردن در دل مردم استفاده می*کنند به شما می*گوییم: شما هر روز توسط تعداد زیادی تبلیغات بمباران می*شوید. اینکه روزانه چه مقدار تبلیغات را می*بینید، نمی*توان دقیق مطرح کرد ولی محققانی که بازار ۳۰سال گذشته را بررسی کرده*اند، می*گویند، مردم حداکثر روزانه ۲هزار تبلیغ مشاهده می*کنند؛ از تابلوهای تبلیغات تا تلویزیون. امروزه این آمار به ۵ هزار تبلیغ رسیده است. البته ابن آمار به این معنی نیست که متوجه همه آنها می*شویم. در حالی که بیشتر ما می*دانیم تبلیغات*چی*ها تلاش سختی می*کنند تا مردم عادی برای خرید پول خرج کنند. شاید توجه نکرده*ایم که چگونه و با چه حقه*هایی ما را به خرید ترغیب می*کنند.اگر به این تبلیغات توجه بیشتری کنیم شاید از خریدهایی که ناگهانی و تحت تأثیر تبلیغات انجام می*شود، جلوگیری کرده*ایم. با در نظر گرفتن این موضوع، ۷حقه*ای که شرکت*ها در تبلیغات خود برای جا کردن در دل مردم استفاده می*کنند به شما می*گوییم: ۱. خوشآیند بودن، طمع و بهره از حس

    اکثر تبلیغات در تمرکز بر ۷ حس شیطانی مانند هوس، شکم پرستی، طمع، تنبلی، خشم، حسادت و غرور است. به نوع تبلیغات شرکت*های خودروسازی توجه کنید؛ به طور مثال: همسایه*ها به خودرو جدید شما حسادت می*کنند(حسادت)، یا بیشتر رستوان*ها قول غذاهای زیاد با پول کم را می*دهند(شکم پرستی). ۲. برانگیختن احساسات

    وقتی می*بینید برای استفاده یا خرید یک محصول هیجان*زده و یا خوشحال هستید، شاید تأثیر تبلیغات این محصول باشد. به گفته مایکل هریس رییس یک شرکت تبلیغاتی که به تاجران کمک می*کند: ” مردم دکمه جریحه*دار کردن احساسات دارند که این دکمه*ها عبارت*اند از: امید: تبلیغاتی مانند خوشگل*تر شدن، بهتر شدن و لاغر شدن و… اعتماد: معرفی سخنگوهای مختلف برای معرفی برند “اگر یک شخص نامدار از این محصول استفاده می*کند پس حتماً خوب است.” اعتماد و اعتبار تبلیغات را مهم*تر جلوه می*دهد. لذت: ما در عصر لذت*های لحظه*ای قرار داریم. هرچیزی که بتواند زندگی را برای مصرف*کننده لذت*بخش*تر کند، راحت*تر به فروش می*رسد. شور: اگر عجله نکنید تمام می*شود؛ مطمئن باشید که حتماً دلیلی وجود دارد که تبلیغات شما را به عجله درخرید تشویق می*کند. خود به خود مشتری را به سمت خرید می*برد و انگیزه برای خرید و خرید خوب ایجاد می*کند. ۳. وقتی بقیه*ی افراد نیز انجام می*دهند

    هر کسی در دوران تحصیل دوست داشته بین دوستانش باحال باشد. رایج*ترین حقه این است که مشتری فکر کند از چیزی جا مانده است.
    ۴. استفاده از هنرپیشه*ها و مردم جذاب برای تبلیغ

    تا به حال دقت کرده*اید که چرا در تبلیغات غذاها یا شکلات و شیرینی از افراد خوش*چهره استفاده می*کنند؟ به طور مثال در تبلیغات لباس ورزشی از ورزش کار معروف و خوش*چهره و خوش*هیکل استفاده می*کنند تا مردم تحت تأثیر قرار بگیرند و فکر کنند مانند این ورزش کاران لباس به تن*شان می*آید. ۵.به کار گرفتن تکرار

    شاید به نظر اعصاب خردکن باشد ولی همین تکرارهای بیش از حد باعث می*شود، تبلیغ در ذهن بیننده بماند. علاوه بر این هرچقدر تکرار کنید که به این محصول نیاز دارید، به شخص تلقین می*شود که به این محصول نیاز دارد. ۶. ارزان بودن

    این حداکثر ۱۰ هزار تومان است؛ حتماً خیلی از تبلیغ*ها این مدلی را دیده*ایدکه در آن خرید، قیمت ذکر شده است. در حالی که بعد از اینکه محصول را تهیه می*کنید باید برای نگهداری یا سایر هزینه*های آن پول بدهید. ۷.تبلیغ*های خنده*دار

    هنگامی که مطلبی را می*بینید یا می*خوانید که ناخودآگاه باعث خنده شما می*شود، توجه شما را به خود بیشتر جلب کرده است. شاید مشتری متوجه منظور تبلیغ نشود، یا حتی مقداری هم برای او خنده دار باشد و باعث جلب توجه او شود.

    منبع: [Only registered and activated users can see links. ]

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •